Kā mēs atradām savu klientu advokātu ?

2010.gadā Inno-grāmatvedība bija pieaudzis līdz izmēram, kas mums vajadzīgs, lai īrēt personai, lai palīdzētu ar klientu atbalstu. Mēs nekad darbā klientu atbalstu pirms un nezināja, kā nolīgt pareizo personu. Mēs zināja, ka spriežot pretendentus uz atsākts ir stulba. Mēs negribējām nolīgt “klientu atbalsta guru”, vai vienkārši ārējus uz lētāko cilvēkiem pasaulē mēs varētu atrast.

Mēs sākām ar ieskicējot Šķiras par labu klientu advokātam.

  • Organizēts. Klišeja, labi? Bet tie ir jābūt obsesīvi par nodrošinot atbalsta jautājumiem, Dev biļetes, un iezīme pieprasījumus.
  • Self-motivēti, kas arī ir klišeja, bet šī nostāja ir tālvadības vienu un man nav laika, lai pastāstītu viņiem, ko darīt.
  • Simpātisks klientiem.
    Var skaidri uzrakstīt norādījumus.
    Sarunvalodas viņiem būs nepieciešams runāt ar klientiem, dod produktu demonstrācijas gaitā Ekrāna kopīgošana uc
  • Humora izjūta un spēj apstrādāt slikti jokiem Steve un es saku.
    Pēc izvēles: Grāmatvedība zināšanas? Pievienots bonusu, bet nav obligāta.
  • Pieteikums process
    Mēs sākām ar blog post, kas saistīta ar Wufoo formā kā pieteikumu. Mēs vēlējāmies kāds mūsu tīklā, mūsu sasniegt, un mums vajadzēja persona vēlas strādāt mūsu labā. Ja jums ir cilvēki, kas “grib” strādāt ar jums, tie būs jāstrādā un ir vairāk emocionāli ieguldīti projekta sekmīgai īstenošanai.

Pēc 24 stundām, 25 cilvēki bija aizpildījis wufoo sākotnējo pieteikuma veidlapu. Prasītāji bija prasmes, sākot no rubīna devs uz esošo klientu advokātus grāmatveži / grāmatvežiem. Bet kā mēs izvēlēties īsto personu? Nu mans pirmais pārskats par pretendentiem es sašaurināts lauku pusi. Puse no tiem bija rubīns devs kas vēlējās vairāk naudas un bija pieejams izdevīgs kredīts.

Paskaidroja Instrukcija Test
Es e-pastu Desmit no šiem cilvēkiem saiti uz citu Wufoo veidā ar vienu jautājumu: “. Pastāsti man, kā iegādāties savu iecienītāko lieta online jums”

  • Kāpēc es lūdzu šo?

Es gribēju uzzināt, kādi ir viņu mīļākie lieta online bija (ieskats viņu personību). Man patīk cilvēki, kas nāk uz darbu un dalīties lietas par sevi. Vēl svarīgāk, man vajadzēja personu mēs nolīgts jāspēj skaidri izskaidrot norādījumus caur drukāti komunikāciju. Kāds, kurš varētu sniegt man precīzu pasākumus, kā, lai veiktu uzdevumu. Pārsteidzoši, tikai nedaudz cilvēku, bija iespēja iziet šo pārbaudi, kas bija skaidri izskaidrot procesu, kas tos iegādāties un kā to iegādāties. Es gribēju labi uzrakstīts instrukcijas ar dažiem personas skar. Skaidrs rakstot norādījumus vienkāršs uzdevums ir darbs tehnoloģiju atbalstu. Tāpēc es sašaurināts lauku līdz pieciem cilvēkiem, un tad es pa e-pastu, un lūdza Skype ar viņiem.

  • Skype Call Test
    Nākamo nedēļu es runāju ar katru no šiem pretendentiem uz Skype. Kā pretendentiem, viņi gaidīja mani iztaujāt tos, bet man nav. Es sēdēju, es gribēju redzēt, ko viņi gribētu darīt. Kā jau bija gaidāms, tikai pāris atbildēja, spiežot sarunu, un viņi intervēja mani vietā. Sarunvalodas iesniedzēji man uzdeva jautājumus par uzņēmumu, darbu, idejām viņi bija, un sīkumi, piemēram, ka. Man nepieciešams mūsu klientu advokāts būt sarunvalodas un draudzīgi. Spēja saglabāt saruna velmēšanas ir nepieciešamā prasme šim amatam.

 

  • Street Smarts Test
    Pēc piekārtiem up, man nav e-pastu kādu no tiem un gaidīja, lai redzētu, kas notiktu. Tikai divi cilvēki sūtīts mani atpakaļ, un viens bija Annette, kurš bija devis man arī rakstiski norādījumi par testa # 1 arī bija ļoti sarunvalodas caur skype.

Šis galīgais tests filtrēts atlikušās pieteikuma iesniedzējiem:

Skat, kas vēlējās darbu.
Kas bija viņu dzīve organizēta pietiekami e-pastu man atpakaļ.
Kas bija gudrs / gudra / pietiekami profesionāli, lai saprast, viņi ir e-pastu man atpakaļ.
Vai es tiešām gribu nolīgt kādu, kas nav pietiekami gudrs, lai sekot-up ar mani? Nē, šis ieskaite filtrēts atlikušos pretendentus.

Es padarīt šo nolīgšanu metode / pārbaudīt panākumus. Annette dabūja darbu, un viņa ir lielākais klients advokāts jūs varētu kādreiz cerēt. Viņa ir apmēram vairāk nekā divus gadus, un es nekad neesmu saņēmis vienu sūdzību no klientiem par viņu. Viņa vada atbalstu Inno grāmatvedība, un viņa ir labākais. Bet man bija pietiekami gudrs, lai atrastu un nolīgt viņu, lai mani liek stilīgākais, vai ne?

Es nedomāju, ka tas ir tikai pareizi veids, kā pieņemt darbā tech atbalsta persona, bet tā strādāja labi mums.